Přeskočit na obsah

Manažer/ka správy majetku

Máte zkušenosti s kompletní správou nemovitostí či správou vozové parku? Jste zodpovědný člověk, který si dokáže zorganizovat svoji práci i čas? Umíte a nebojíte se řešit krizové situace? Chcete být součástí mladé a dynamické společnosti? Líbilo by se Vám pracovat v krásném prostředí v podhůří Jeseníků?

Pak neváhejte a přidejte se k nám!

Co budete mít na starosti?

  • Kompletní správa a údržba budov a majetku
  • Zajišťování revizí zařízení budov dle platných právních předpisů
  • Nastavení systému preventivní údržby budov
  • Kompletní správa vozového parku
  • Zajišťování údržby a technické způsobilosti vozů
  • Řešení případných pojistných událostí
  • Organizace a koordinace prodeje a pronájmu nemovitostí
  • Jednání s nájemníky ohledně technických a provozních požadavků

Jaké zkušenosti a znalosti byste měli mít?

  • Vysokoškolské vzdělání (nejlépe stavebního, případně jiného technického zaměření), kterého zajímá problematika samosprávy zejména v oblasti správy a údržby majetku
  • Praxe na obdobné pozici min. 2 roky
  • Zkušenosti a znalosti právních předpisů v oblasti správy budov
  • Manažerské dovednosti
  • Efektivní řešení úloh a orientace na dosahování výsledků
  • Schopnost řešit technické problémy
  • Spolehlivost, samostatnost a pečlivost
  • Vynikající organizační a komunikační schopnosti
  • Zodpovědnost za odvedenou práci
  • Důraz na detail
  • Řidičské oprávnění sk. B

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí a pracovní stabilitu u významné soukromé společnosti
  • Pravidelnou pracovní dobu
  • Služební automobil
  • Služební notebook a telefon
  • Motivační mzdové ohodnocení
  • Bonusové odměny v závislosti na plnění zadaných úkolů
  • Stravenkový paušál, 25 dnů dovolené
  • Příspěvek na jazykový kurz či kulturu
  • Sleva na služby v rámci Holdingu
  • Příjemné a neformální pracovní prostředí
  • Vstřícné a férové jednání

Pokud máte zájem s námi pracovat, pošlete svůj strukturovaný životopis na info@tga-holding.cz