Přeskočit na obsah

Manažer/ka správy majetku, Projektový/á manažer/ka

Jste plní nápadů a odhodlaní vést několik projektů najednou?

Máte zkušenosti s kompletní správou nemovitostí či správou vozového parku? Jste zodpovědný člověk, který si dokáže zorganizovat svoji práci i čas? Máte zkušenosti s projektovým řízením? Umíte a nebojíte se řešit krizové situace? Chcete být součástí mladé a dynamické společnosti?

Pak neváhejte a přidejte se k nám!

Co budete mít na starosti?

  • Kompletní správa a údržba budov a majetku
  • Zajišťování revizí zařízení budov dle platných právních předpisů
  • Nastavení systému preventivní údržby budov
  • Kompletní správa vozového parku
  • Zajišťování údržby a technické způsobilosti vozů
  • Řešení případných pojistných událostí
  • Jednání s nájemníky ohledně technických a provozních požadavků
  • Reporting, controlling a zodpovědnost za dosažení stanovených cílů
  • Analýza a optimalizace procesů
  • Kontrola a dodržování rozpočtu
  • Schopnost kontroly, posouzení a porovnání cenových nabídek stavebních prací
  • Nastavení harmonogramu projektových prací a konečný termín dokončeného díla
  • Jednání s architekty, projektanty a dodavateli

Jaké zkušenosti a znalosti byste měli mít?

  • Vysokoškolské vzdělání (nejlépe stavebního, ekonomického, případně technického zaměření)
  • Praxe na obdobné pozici min. 5let 
  • Přehled ve stavebních předpisech, standardech a technických normách
  • Přehled o technologickém vybavení moderních budov (vzduchotechnika, vytápění, chlazení, požární systémy, elektro a slaboproudé instalace)
  • Obecný přehled o stavebním řízení, cenách stavebních pracích a smluvních vztazích
  • Schopnost orientovat se v trendech a pracovat na více projektech zároveň
  • Vynikající organizační a komunikační schopnosti
  • Odbornost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a flexibilita
  • Důraz na detail, analytické myšlení
  • Řidičské oprávnění sk. B
  • Manažerské dovednosti
  • Efektivní řešení úloh a orientace na dosahování výsledků
  • Schopnost řešit technické problémy

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí a pracovní stabilitu u významné soukromé společnosti
  • Pravidelnou pracovní dobu
  • Služební automobil
  • Služební notebook a telefon
  • Motivační mzdové ohodnocení
  • Bonusové odměny v závislosti na plnění zadaných úkolů
  • Stravenkový paušál, 25 dnů dovolené
  • Příspěvek na jazykový kurz či kulturu
  • Sleva na služby v rámci Holdingu
  • Příjemné a neformální pracovní prostředí
  • Vstřícné a férové jednání

Pokud Vás nabízená pozice zaujala a splňujete naše požadavky, zašlete prosím své CV na: info@tga-holding.cz